Am lucrat la fabricarea boghiurilor de tramvai

In vechiul regim,la Intreprinderea de reparatii auto,Grivita,din capitala,a existat o sectie de productie,care fabrica boghiuri de tramvaie.Atat de mult se lucrase,incat strungarii stiau pe dinafara cotele pieselor,de altfel destul de complicate,ca le puteau prelucra fara a se mai uita pe desene.

Dupa revolutie,totul a fost demolat,spatiul este ingradit si nimic nu s-a construit la loc,desi perenul este intre piata Chibrit si Bulevardul Expozitiei.

Pe vremurile acelea nu deraiau atat de des tramvaiele.Se lucra mai atent la linie si se inlocuiau sau se reparau operativ zonele defecte ale sinelor.

Acum sunt un calator frecvent al traseului tramvaiului unu si am constatat ca la Belu,in jurul Molului,se face o bucla,pentru ca vatmanul sa ia o stampila de la un controlor de trafic.Fiind curbe pronuntate,tocmai acolo s-a produs recent o deraiere.Linia are dese imperfectiuni iar interventiile in reparatii sunt intarziate.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

WordPress.com Logo

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

Comentezi folosind contul tău Twitter. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

Comentezi folosind contul tău Facebook. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

Comentezi folosind contul tău Google+. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s