La ce ma gandesc?!

Uite,cum spune Mircea Badea ca Facebookul tocmai a refuzat sa-mi primeasca un mesaj-la rubrica la ce ma gandesc?!- adresat participantilor la Congresul PSD,motivand ca este un link blocat?!Am scris mai multe variante si tot m-a refuzat.Sa ma gandesc ca nici aici nu mai avem libertatea de a ne exprima?!Nu credeam a fi posibil si cineva as dori sa-mi explice.

Tot mai multi se fac stapani pe gandurile si opiniile noastre?Sa fie interventia celor din subordinea domnului Ghita,prietenului intim ,de Dubai,al lui Ponta?!

Eu nu vreau raul PSD-ului.Eu doresc sa-l fac sa fie mai eficient si mai aproape de dorintele electoratului,asa cum a promis,fara interferenta si imixtiunea electronica a cuiva.

Concret,repet,nu masi vrem cultivarea unor noi dictatori ori a unor conducatori discretionali,fara ca masurile sa fie discutate si asumate de o conducere colectiva responsabila a USL.

Lasă un răspuns

