Din peregrinatile vietii,

Astazi am foat intr-o vizita,la sora mai mare a sotiei si am baut un vin rosu de Recas,foarte bun.Am observat rezultatele votului,fara surprize,  de la Congresul PSD,si pe drumul de intoarcere spre casa ,m-am hotarat sa-i spun sotiei ce nu stia ea,din viata mea,de pana a ne fi intalnit,avand in vedere ca eu am fost,ca si Florin Piersic si altii ca noi,de mai multe ori casatoriti,dar nu pentru ca asa am vrut noi,ci pentru ca asa a fost sa fie.Fiica sorei sotiei,sta cu un baiat ,in perioada de acomodare si le-a dat termen sa se hotarasca,daca se iau sau nu,timp de un an de zile,pentru ca dau 12oo de lei chirie ,pentru un apartament cu doua camere si daca se iau ,banii respectivi pot merge la o rata ,pentu cumpararea unui apartament pentru ei.Fata insista sa stea cu chirie,profitand de ajutorul parintilor ei,ca si ai lui,de la mai distanta,pentru a le mai ramane bani de unele distractii,mai ales ca ambii sunt fumatori si sunt inca nu cu mult sub treizeci de ani.Nimic nu merge din prima,mai ales in zilele noastre ,cand exista atata instabilitate,de toate tipurile.

Este aproape un act de eroism sa ai curajul sa te insori in zilele noastre.Nici in trecut nu a fost mai usor,dar parca erau mai putine probleme si mai putin gandeam cand aveam de luat o hotarare.Pe scurt,ma aflu la a patra insuratoare si ultima,dar cele dinainte nu au fost usoare si,zau,ca nu eu am fost cel vinovat,desi partenerele mele,pe care le stimez,asemeni lui Florin Piersic,vor spune ca doar eu am fost de vina.Una din cauze a fost si legata de faptul ca pe timpul meu erau interzise avorturile,dar eu m-am casatorit la Sankt Petersburg si acolo era permis acest lucru,doar ca fata cu care am avut o sporadica aventura a spus ca nu vrea sa faca chiuretaj iar eu,din sentimente paterne,mi-am asumat responsabilitatea si nu regret acest lucru,pentru ca am acum o fiica inteligenta si care-mi seamana fizic,desi temperamental suntem foarte diferiti si nu ne intelegem deloc.Nasterea fiicei,la varsta mea de douazeci si unu de ani ,mi-a schimbat radical cursul vietii.Pe atunci eram grabiti sa intram in viata ,sa ne asumam responsabilitati majore.Aveam incredere in societatea care ne inconjura,lucru care acum nu se mai intampla,motiv pentru care familiile se intemeiaza tarziu si se destrama rapid iar copiii se nasc tot mai putini,de la an la an.

Lasă un răspuns

