Ma scuzati,pentru ca va spun adevarul!Vreau mai binele tarii noastre!

Poate cineva,dintre putinii,prea putinii mei cititori,pot avea impresia ca am vreun scop sau sunt pus de cineva.Am 73 de ani si nu mai vreau nimic,in afara de ceea ce va comunic.Am cincizeci de ani de viata in fostu regim,sunt inginer mecanic si fost ofiter-inginer de motoare navale,iepurat din armata pe considerente puerile,de natura politica.Sunt sincer si ma doare sufletul sa vad in ce situaie ne aflam astazi,dupa asazisa libertate obtinuta.Tarziu,mi-am dat seama ca libertatea pur si simplu,fara a fi insotita de un trai curent normal,de posibilitatea de a lucra,de a te exprima liber si fara teama de repercursiuni ,etc. nu valoreaza mare lucru.

Cine sunt eu sa critic?!Un om care am trecut prin viata,am vazut de unde am plecat ,unde ajunsesem si realizez cat de jos am coborat,servind gogosile altora si predandu-ne singuri,economic si apoi si politic,unor oameni cu nimic superiori noua din punct de vedere al pregatirii,decat ceva mai versati,mai lustruiti,cameleoni,etc.

Observ un particular cum tine la bunul sau tehnic si cat de mult il exploateaza,pana-i curg peticele de pe el.Stie ca altul nu are o fonduri sa-l obtina si sa foloseste de ce are pana la blana.Noi am risipit :flota,hale industriale,masini unelte scumpe,de mare randament si cu comanda numerita importate din Japonia si alte tari industrializate.Ne-am grabit sa dam totul la fie vechi,comnadamnd generatiile actuale la nemunca si stagnare.Tocmai cand deprinseseram activitatea industriala si incepusem sa devenim competitivi ori sa ne asiguram singuri cele industrial necesare.

Am dat pe nimic siderurgia,petrolul,petrochimia iar acum ne uitam la stele si somam.Venim toti cu mana intinsa la guvern.Suntem in pragul colapsului economic si social doar din lipsa de mandrie nationala,din cauza incompetentei in conducere,a grabei in distrugerea si instrainarea bunurilor materiale realizate de generatia mea si pentru care sunt raspunzatori cei ce conduc de 23 de ani.Sunteti datori sa redresati rapid situatia iar cei vinovati sa se retraga din viata politica.

Lasă un răspuns

