Cum am ratat ocazia de a deveni conducator de motocicleta IJ-250.

Am avut o motocicleta IJ-25o cm cubi,cu care am venit,ca zestre,de la Sankt Petersburg.A Ajuns,ca prin miracol,la gaza Stolnici,de unde este academicianul Constantin Balaceanu Stolnici,fiul marelui mosier de pe la noi.

Nu aveam carnet,dar in sat nu ma intreba nimeni si ieseam pe sosea sa exersez.Inca nu se asfaltase iar pe marginea soselei se aflau din loc in loc gramezi de pietris .

Am avut ghinionul sa-l iau la plimbare,pe atas,pe tata.Am condus binisor ,pana la iesirea din sat,dar,in dreptul unei gramezi de pietris,pe care n-am ocolit-o suficient,motocicleta a derapat dupa care am cazut si eu si tata.Nu aveam viteza,dar tatei i s-au pupt putin pantalonii iar pe mine m-a zgariat cornul de la frana,in dreptul genunchiului tot drept.

Parca-l vad si acum pe tata,spunand suparat:”Daca nu stii sa conduci,de ce te urci?!”Dadea a paguba din mana si stiam ca este deceptionat de deprinderile mele practice de conducere,astfel ca nu am mai continuat antrenamentele iar ajunsa-tot cu trenul- la Tulcea,motocicleta a fost vanduta unui pescar,cu zece mii de lei,daca imi amintesc bine pretul de atunci.

Lasă un răspuns

