Pe facebook- numai flori si voie buna!

Intru pe facebook in cautare de prieteni,pentru o cauza,pentru mai multa democratie,pentru rezolvarea unor probleme la care nu gasesc ecou in mod normal si legal si ce sa vezi,acolo dau doar de poze,de tot felul de dragalasenii feminine,de parca am fi in Paradis.Toata lumea se pozeaza si vrea sa arate cat de frumoasa este,fel de fel de pisici,numai flori ,mese festive si in general voie buna.Nu am nimic contra unor oameni ce s-au ajuns si vor sa arate si altora acest lucru.Procentual,mi se pare insa exgerat acest lucru,comparativ cu geamatul in care se zbate tara,in proportie de cel putin 75%,daca nu mai mult.

Nu stiu,dar parerea mea ar fi sa acordam o mai mare atentie aspectului social al vietii,sa cautam cu totii sa-l imbunatatim,pentru ca viata este altfel de cat razbate de pe facebook in prezent.Eu am intrat doar de cateva zile,crezand ca aici este un club de dezbateri,de lupta pentru dreptate sociala si nu doar un concurs de frumusete si de dragoste tarzie,pentru anumite persoane.

Sa nu fiu inteles ca fiind rau intentionat.Nu ar fi rau sa fie numai asa,dar eu in prezent nu cred nici pe departe acest lucru.Nu stiu si nici nu vreau sa stiu cum il vad alte persoane,insa eu sunt de parere ca ar fi necesara mai multa decenta fata de suferintele conationalilor nostri,mai multa aplecare spre adevar si dreptate.

Nu sunt implicat politic si nici nu mai vreau sa aud de minciunile politicienilor de orice fel.

Sunt evacuat,am 73 de ani,de noua ani dau trei sferturi din pensie pentru cheltuieli de locuit si nimeni nu vrea sa ma asculte si sa faca nimic in acest sens,pentru evacuati.Discuta si fac legi doar pentru profitori si invartiti.Noroc ca am fost ofiter,dat afara politic mai devreme,ca altfel as fi dormit in boscheti.Acestea sunt realitatile noastre de astazi,nu doar cai verzi pe pereti,ce vad eu actualmente pe facebook.

Nimeni nu mai are nici un fel de reactie,nimeni nu mai ia atitudine la nimic.Suntem o societate blazata si total indiferenta?!Ne vede Dumnezeu!

Lasă un răspuns

