Dragii mei!V-am expediat 1250 de epistole, din dragoste. Ati remarcat?!

Observ ca pe internet poti scrie la nesfarsit si nimeni nu te baga in seama,daca nu ai stea in frunte sau alte semne distinctive.

Poti spune orice,poti fi oricat de binevoitor,poti milita pentru orice cauza.

Totul pare sortit esecului .

Suntem blazati?!Suntem lipsiti de compasiune?!Suntem indiferenti la ce ni se intampla?!

Din fiecare,cate putin.

S-a produs un nou inflorit.Viata a regenerat.Temperaturile au crescut.Am traversat cu bine iarna.De ce nu suntem mai receptivi?!Mai cu inima aproape de semeni si de viata!

Am fost recent la Real.Era forfota.Oameni indiferenti,cu preocuparile lor marunte.Singurul loc unde mai palpaie consumul.

Figuri triste,indiferente.Suntem intr-o criza, in supraproductie.Tiriac spunea recent ca s-a despartit cu durere de lucratori pregatiti,pentru ca vanzarile au scazut dramatic.Suntem intr-un echilibru bugetar jos.

Cu salariul minim pe economie ,in Romania, nu se poate trai.

Desigur,nimeni nu  are timp de nimic.

Am doua Bloguri:Bucurestiul de azi si Capitala.aldoileablog.wordpress.com. Va scriu,poate sunteti singuri si randurile mele va pot ajuta.Poate va vor da o idee,o informatie,un zambet,o lacrima…

 

 

Lasă un răspuns

