Oprescu se da mereu oparit

Primarul general se plange si acum de Consiliu,care i-ar fi votat sambata trecta un buget,in graba,etc.Ar figura prin el si o telegondola.De case pentru evacuati  nu se scoate in continuare nici o vorba,de parca acest lucru ar fi interzis,din moment ce retrocedarile continua iar oameni pe acoperisuri apar tot mai des,in disperarea de a fi dati in strada,cu amenintarea de a se arunca de sus ori as da foc.Eu am trecut de noua ani de faza aceasta,am urmat sfatul unei functionare ca asa voi primi mai repede,fiind evacuat,dar am primit,cum se spune,cucu,pe nimeni nu intereseaza de noi,evacuatii,de parca nu am exista sau am avea cu totii salariile directorilor de regii monopol de stat.

Oprescu se declara vag nemultumit,de parca el ar fi absent de la implicare in activitatea Consiliului iar nou guvernare nu l-ar include,desi a participat la evenimentele ei si a promis dreptate pentru toti,pana la capat,dar nu se aude de nici unele,acum la cinci luni dupa alegeri,cand are loc,o noua si dulce coabitare subterana si toata lumea se ingrasa in posturile reocupate ori conservate.TB vorbeste si el tot vag ,despre niste grasi,aflati printre bugetari si da sfauri coalitiei sa se puna mai repede de acord,ca el va semna…

Intr-o atare situatie ne aflam in prezent,cand Uniunea Europeana ne ameninta ca nu mai avem dreptul nici la gratare si nici la mici,doar la bere a mai ramas sa ne puna botnita…

Lasă un răspuns

