Salut, Carelia!

Dincolo de Sankt Petersburg,am fost candva cu trenul si am vazut niste locuri minunate,pline de lacuri si paduri.

E o zona rece ,fara agricultura,cu mici case de vacanta,pentru culesul ciupercilor si pescuit.

Pentru prima oara, m-a remarcat cineva din aceasta tara.Am auzit ca este o tara culturala si firma Nokia o reprezinta.

Alte stiri nu prea am.Lacuri,paduri,ploi,elani,ciuperci si peste.

Pe acolo,intr-o constructie improvizata,a locuit un timp Lenin,inainte de Marea Revolutie din Octombrie.

Pe acolo am vazut un camp ,plin de oase umane,albite de ploi,neculese de dupa razboi.

Lasă un răspuns

