Vinerea patimilor

Cum sa facem sa avem mai putine patimi,dintre cele rele,pentru pot fi si folositoare,precum patima cititului,etc.si sa ne unim in a face mai bine unii altora,fie si dandu-le de lucru,antrenandu-i intr-o actiune.

Am fost mic patron de magazin alimentar.Aveam si o Dacie galbena,cu care faceam aprovizionarea.Eu eram si patron si vanzator,desi sunt inginer si am lucrat ca inginer in vechiul regim.In actualul multi lucreaza sub pregatirea lor,pentru ca nu se mai cere .Am folosit un prieten,pensionar,pe post de sofer,pe care-l plateam cu ziua.Treaba mergea atat de prost,aparusera supermarcheturile,ca abia palpaiam.

Cand nu au mai fost bani de aprovizionare si i-am spus prietenului ca nu mai poate pleca nicaieri,s-a suparat asa de tare pe mine,ca nici acum ,la peste zece ani nu-mi vorbeste.M-a intrebat cu repros:”Si cu mine cum ramane?”.Am dat din umeri,eu insumi fiind total speriat de situatie.Ultima perioada am consumat ce mai aveam pe rafturi.Am avut si un asociat,caruia ii place berea si a lichidat,de suparare,tot stocul.

Intamplarea a facut ca aveam un fost cunoscut care lucra la lota si m-a ajutat sa devin agentie colaboratoare loto,de am mai zilit pana la pensie,lucrand alternativ cu sotia,in permanenta,pe impozite si hrana zilnica.

Nu este o fericire sa fii intreprinzator privat.Este  chiar o urgie amara.Poti muri la locul de munca,fara sa ajungi nicaieri.

Lasă un răspuns

