Soc!Cioc! POC!?Invierea vine cu cinci minute intarziere!Conditii grele la decolare.

Vestile negative se raspandesc mai repede.

S-a intamplat ceva cu lumina.A intarziat!?

Basme.

Cine e credul,sa creada! Zvonistica functioneaza,mai ale la RoTv.

Soc!Dar vestea nu mai vine.Se schimba inscrisyul pe burtiera.Invitatul n-a mai venit.

Nici nu a zis,ce se presupunea..

Totala aiureala.

Sa prostim pe prosti,spune M.B.El face pastele in afara,acolo unde Pastele a trecut!?

Nu serveste minciuni,nu mai mic.

Nici nu-i place mielu;l si nici mie nu-mi place.Cand eram mic,pentru ca sunt Mihai,mi se mai spunea si Mielu.

Eram bland,ca un miel.

Pentru asta si din alte motive,eu nu mananc miel si nici oaie..Nu-mi place gustul.

Aveti ceva cu mine!?Nu va stric sarbatoarea,dar pe mine nu contati!?

Nu plec in vest,pentru ca sunt pensionar.Nu am nici bani si nici casa.Dau pensia pe chirie.

Penytru acest lucru m-am supatar pe Pasti si pe dreptatea de pe aici.

Asa ca,sa va fie de bine!Mancati numai voisi aveti grija sa nu va ingrasati prea mult,pentru ca nu este sanatos.

Lasă un răspuns

