„Se tanguiau talangi pe cai „si… nimeni nu le auzea.

Cam acest gen de activitate producem noi aici,din dragoste pentru dreptate,din dorinta unui link de observare,cu intentia unei comunicari cinstite…

Titlul imi aminteste de poezia lui Minulescu ,transpusa in melodie si interpretata de Doina Badea”Canta un matelot la prora”.A murit si poetul si cantareata iar eu chiar am fost marinar,dar voce am avut doar pana la paispreze ani,dupa care mi-a placut sa scriu.

Eram  corespondent voluntar la Flota Patriei,unde era redactor si colegul meu mai mare de liceu militar de marina, din Galati,poetul Ion Arama si el plecat timpuriu dintre noi.Am fost apoi  corespondent voluntar,frumos suna acest cuvant,in prezent cam uitat,la cotidianul Dobrogea Noua,pentru ca am fost dat curand afara ,pe criterii politice ,meschine, din marina si am devenit inginer mecanic pe santierele Dobrogei.

Talangile le auzeam pe la mine prin Arges,de pe acolo am vazut lumina soarelui si gandurile spre acolo mi se indreapta in primul rand,anume spre obarsii,desi unii romani aleg sa traiasca din ce in ce mai departe ,considerand  patria  acolo unde ei se simt bine.Poate asa e acum,posibil  sa le fie mai bine,departe de talangi,de oi,devenite desuete,de dealurile cu pomi fructiferi,din moment ce miscarea produselor in lume le poate punela dispozitie orice si oricand la indemana .

Se intampla ca tot acum sa fie sapte ani de cand ne-am despartit de Octavian Paler,care spunea ca patria e doar una singura,restul sant tari.

Lasă un răspuns

