Cameleonii…

Tot ni se servesc pastile amare.Tot vor sa ne imbrobodeasca din toate partile.Pana cand?De ce?!Cat vor sa ne mai prosteasca si cat mai suportam sa fim prostiti din toate directiile.Noi traim una si ni se serveste altceva,doar in vorbe si in iluzii.Pana cand?!Eu ,unul am saptezeci si trei de ani,si nu vreau sa mai traiesc in viitor.Vreau sa traiesc astazi .Am mucit,mi-am facut datoria si pe mare si pe uscat si am dreptul la o pensie linistita.Am dreptul la o camera de locuit.Dar n-o am,pentru ca statul mi-a luat-o si a dat-o unui revendicator iar eu dau 3/4 din pensie la un particular pe o garsoniera.Ce trai sa mai am?!Se intampla acest lucru de zece ani!Ce zaharel sa mai inghit de la tot felul de mincinosi indiferenti?!Eu stau in palate iar noua ne vorbesc de austeritate!

Pana cand sa mai toleram asemenea tratamente?

Cititi reportajul lui MarianNazat,La mine acasa,din Jurnalul National de astazi.Dupa ce-l cititi putem sa mai stam de vorba,sa vedem despre ce zaharel mai este vorba si de ce Presedinte,autoveghetor al dreptatii in tara,timp de zece ani,am avut parte.

Va multumesc pentru atentie!

Astazi este ziua victoriei,dar -din pacate- noi suntem cei care am capitulat.

Lasă un răspuns

