Privighetoarea din Mangalia

    Iata ca am fost de fata la un miracol.

   Cat de usor este uneori sa cuceresti lumea si cat de dificil pare adesea?!

    Ina a reusit acest fantastic  obiectiv,fara sa-si dea seama si aparent fara efort.

    Este usor cand ai un briliant in gat,cum imi sopteste cineva,de la emisiunea: „Te cunosc de undeva?”

    Avem un popor muzical,in pofida mizeriei care ne inconjoara.

    Un fluture de fata,la nici douazeci si cinci de ani ,a cucerit lumea,aroganta,pretentioasa,asa cum e ea,obligand-o sa-si scoata palaria.

   Mangalia,in anul 1963 cand am ajuns eu acolo,ca ofiter -inginer de marina,parea un orasel militar,statut si auster,ce insemna un cosmar pentru zilele mele tinere.

     Iata ca „La popasul caprioarelor”,in nou nascuta statiune pretentioasa Neptun,a aparut,printre fazani si caprioare,o tanara fata,interpreta de folclor,ce avea sa dea nastere unei fete,pe nume Ina,care a vrut sa se faca politician si a ajuns rapid o mare vedeta de muzica usoara,de talie internationala, a carei stea abia se ridica.

    

    

Lasă un răspuns

