Astazi m-ati facut sa fiu mandru de mine:am peste cincizeci de vizualizari!

Nu stiu nici eu de ce domnu Ignatenko este atat de urmarit!?Cineva mi-a facut un comentariu,spunand ca e ceva nemaipomenit.Eu nu am inteles si nu simt acest lucru.Am transcris cat am reusit cele redate de interpreta ,din cele spuse de savant,desi vorbea in ruseste si eu inteleg rusa.

Este la mijloc un mister.

Astazi,am facut o iesire in natura.Am stat cateva ore intr-o padure de plopi,pe malul unui lac.Am respirat liber,m-am relaxat,am uitat putin de necazurile zilnice.Plopii sunt de doua feluri,unii feminini,care fac flori si alti-masculini-care nu fac.Pana astazi n-am stiut acest lucru si nici nu-l banuiam.Mi l-a spus cumnatul meu.Am si constatat pe viu.Era plin de puf in aer.

Venind acasa,m-am trezit cu surpriza placuta a vizitatorilor zilei.Ce bine ar fi ca tot mai multi oameni sa ma vada,sa ma inteleaga,sa fie de acord cu spusele mele!Se transmite Eurovisionul,de la Malmo,Suedia,frumos,dar frig.

Casigatorul ia totul,se spune.Cine va fi promovat castigator anul acesta?!Vom afla in curand.Fiecare tara europeana cu cate un reprezentnt.Noi il avem pe excentricul Cezar.Nu-i mai adaug numele de familie pentru ca nu este chiar placut scenic.Cred ca ar trebui sa si-l schimbe.

Multumesc pentru ca ma vizitati din ce in ce mai multi prieteni.Pe curand.Sunt permanent cu gandul la voi si va urez tot binele.

 

Lasă un răspuns

