Puii mei au inceput sa ciuguleasca

Ma uit pe propria mea audienta la public si incep sa am sperante.Doresc ca acest blog sa-l autorizez si sa fac din el ecoul tristetilor si bucuriilor noastre de neam si tara.

Deoacamdata,astazi este sarbatoarea mucenicilor Constantin si Elena si tocmai acum,cel mai credincios crestin al tarii a fost pentru trei ani inchis.Ce puteti spune ?!

Este sau nu drept.Desigur,dreptatea se scalda intre doua ape si nimeni nu poate face o balanta exacta a lucrurilor.

Nu suntem sfinti.

Suntem supusi tentatiilor,alteori suntem incitati la ele.

Important este sa ne autocuratim,caci sfertul de veac spus de Brucan a cam trecut.

Eu sunt pensionar si nu mai am alta treaba,decat sa va bazai la cap,in speranta ca ajut cu ceva natia.Am 73 de ani,de munca -in afara acesteia -nu mai sunt bun iar neajunsuri,cu care v-am plictisit adesea,ramase fara nici un ecou,am multe.

Astazi a fost ziua tatalui meu si va rog sa ma credeti ca sunt mahnit,de ceea ce vad in jurul nostru si doresc sa gasim cat mai repede,impreuna,cai de redresare a situatiei.

Problema este ca vorbim prea multi si actioneaza prea putini.Eu,credeti-ma,am 43 de ani vechime pe cartea de munca,am fost si ofiter si inginer si am mers acolo unde era mai greu.Am picioarele ca niste buturugi si nu mai pot face treaba ,nici prea mult sta in picioare.

Ma doare insa sufletul sa vad oameni in putere fara ocupatie,motivand ca nu gasesc si ma tot mir,din ce traiesc.

Lasă un răspuns

