Becali nu este recidivist!De ce i s-a mai adaugat un an la pedeapsa?!

A spus acest lucru  avocatii specializati,pentru ca in „sechestrarea” de persoane nu a fost judecat,stand doar in arest preventiv.

Asteptam opiniile si altor avocati de baza din tara,pentru ca situatia ne preocupa si ne afecteaza.

Aveam si noi un om liber,in cuget si simtiri ,la opiniile carora apelau mai toti jurnalistii iar acum mai ia-l de unde nu-i?!

Noi nu ne opunem masurii,dar vrem sa stim temeinicia ei!De asemenea,multe accidente cu pierderi de vieti omenesti au fost solutionate fara inchisoare,de ce in acest caz a fost indispensabila?!Nu trebuie sa existe o aceeasi masura?!

Abia astept sa aud opinia doamnei avocat ce l-a aparat pe Nicu Ceausescu si care face mereu apel la umanitatea masurilor juridice.

Cand statul abuzeaza asupra noastra si ne scoate in strada,restituind imobilele unor revendicatori,cine raspunde?!Sunt de zece ani intr-a astfel de situatie,am 73 de ani,am fost ofiter si am venit in acel imobil,in anul 1974,oferind la schimb apartamentul meu,fost spatiu militar,din Mangalia,de unde slujisem in marina si tot pe nedrept,dintr-un alt abuz al statului,din 1965,am fost dat afara,pentru vina ca eram casatorit,cu aprobarea Consiliului de stat din RSR,cu o cetateanca sovietica,cu care aveam o fetita de trei ani la acea data.

Acestea nu sunt abuzuri?!A treia lovitura,a fost pensia penalizata,pentru insuficienta vechime in armata,data de Basescu-Boc,de parca eu cerusem sa fiu dat afara,pe considerente politice absurde.Pe mine cine ma poate apara de aceste trei grave abuzuri ale statului impotriva vietii si persoanei mele si a familiei mele?!Astept cu bratele deschise un aparator din oficiu,pentru ca nu am cu ce sa-l platesc,deoarece 3/4 din actuala pensie merge pe cheltuielile de locuit intr-o garsoniera,la un proprietar anonim.

Sa nu mi se spuna mmie despre abuzurile statului,prin resposabilii sai,la adresa mea!

Lasă un răspuns

