„Du-ti crucea inainte!”

De ce nu se intelege ca unii oameni pot gresi nu numai din rea vointa,dar uneori din trufie sau naivitate.

Ce pretentii poti avea de la un copil de oier?!A realizat prea multe si a intervenit pizma.

Domnul Dan Zidaru,imi scrie pe Facebook,legat de cele de mai sus:”Auzi,tataie,nu crezi ca este cazul sa te bagi la somn??Definitiv!!”

Cata cruditate?!Este un om de 47 de ani, din Ramnicu Valcea.Ma surprinde,ca asa gandeste un om tanar, in ziua de astazi.

Nu stiu ce probleme i-a facut domnulBecali si de ce este atat de inversunat impotriva sa.Mi se pare o fronda de tanar necopt la minte,cu tentdinte naziste.

Din pacate,nu este singurul.Multi vor sa se afirme prin rautate,cruzime ,dusmanie.

Mai bine s-ar fi preocupat de soarta oamenilor de la Oltchim , a celor trei mii de cocitadini de acolo.Daca este jurnalist,asa cum se pare,are datoria sa  sprijine dreptatea?!

Sunt de felul meu argesean,vecin,nasul meu al locuit in Ramnicu Valcea,si consideram ca acolo sunt oameni buni…

Eu nu am nimic in comun cu domnul Becali.Sunt alaturi de el din umanitate.

Lasă un răspuns

