Astazi,28 mai,am fost exclus de pe facebook!?

Pretextul,as fi cerut prietenia unor persoane necunoscute!?Normal,doar nu trebuia sa discurt cu cei cativa cunoscuti pe care-i am pe facebook!?Realitatea este ca am fost amenintat de catre cei de la Rol.ro,cu tricolorul pe fundal,spunandu-mi sa adorm pentru totdeuna,pentru ca tot voi implini 73 de ani si probabil ca nu le convin opiniile mele antibasiste.

Eu nu i-am obligat sa se exprime altfel de cum considera ,insa ei -cu asentimentul administratorilor din Romania ai facebook-ului- se fac stapani asupra punctelor de vedere si impun doar propriile pareri.

Imi pare rau,de anumite persoane,cu care comentam anumite peisaje si situatii,care,pe viitor ,vor fi lipsite de experienta si aportul meu .

Niciodata pana acum nu am fost amenintat in asemenea mod,iar amenintarile si-unt din partea lui Dan Zidaru si Mderlin Merlin Mc.Lond-un deghizat-tipi ce ar putea sa-mi fie copii si sunt de un tupeu si o obraznicie fara margini si se mai numesc si jurnalisti,cu drapelul sfant al tarii sub denumirea site-ului;Rol-ro,de asa-zise stiri.

Denunt aceste aspecte pentru a se cunoaste de opinia publica si de ONG-urile care ar trebui sa vegheze asupra respectarii democratiei in Romania.

Cu asemenea atitudini,mai avem mult pana la democratie,pe care unii nu vor s-o accepte,desi se considera mari  democrati,in sensul respins de votul popular la ultimele alegeri,in mod distrugator,de autodesfiintare,cum se intampla in prezent.

Pana la o noua situatie,imi i-au la revedere de la fostii comentatori si urez de mai mult bine democratiei din Romania.

Lasă un răspuns

