Despre facebook numai de bine!?

 Am avut o scurta si trista experienta pe facebookul din Romania.Am fost eliminat ,dupa circa doua saptamani,sub pretextul ca ceream prietenia unor persoane necunoscute.

In realitate,administratorilor site-ului nu le conveneau opiniile mele politice antibasiste,cu care faceam o flagranta contradictie in raport cu tendinta generalizata a combatantilor acestuia,de militanti retro.

Ma deranja,de asemenea prezenta permanenta a unor flori,cesti de cafea,urari de buna ziua si seara buna,etc.Diverse inscrisuri despre dragoste,femei pozate cu spatele,de parca erau niste vaci,fara expresivitate,chiar daca erau tinere si cu tinuta buna.

Ma incita provocarea de a comenta la tot pasul cele vazute sau citite si erau multe peisaje marine iar eu,ca fost marinar,rezonam la frumusetea lor,fiind singurele aspecte pe care oarecum le regret.

Mai intalneam si unele aspecte partiotarde,gen poze de pe tablourile cu Mihai Viteazul,etc.

Nu suportam ,in schimb,tepetatele aparitii ale lui Emil Boc(oficial) ,cu nimicurile sale de la primaria Cluj,fel de fel de adunari ale Miscarii Populare,dirijate de acelas Lazaroiu,platit de la buget,drept consilier prezidential,aflat pe la Iasi,in atare activitate extraprofesionala,fara ca nimeni sa penalizeze acest abuz…

Diverse cozi de topor,tot cautau nod in papura noilor guvernanti,pe cei vechi spalandu-i de toate pacatele sau suferind de totala amnezie cu privire la activitatea lor.

Un cerc inchis,de oameni rau intentionati,in mare parte sau lipsiti de personalitate in general,de teama de a nu fi exclusi,asa cum au procedat cu mine,inchizandu-mi accesul.Mai mult,asa cum am mai scris,am fost amenintat,cerandu-mi sa mai tac din gura sau sa adorm de tot,pentru tot sunt batran,atitudine cu care m-am intalnit pentru prima data in viata si de a carei rautate am ramas un timp descumpanit.Erau redactori ai site-ului Rol.ro,de stiri,cu drapelul Romaniei sub titulatura.Nu stiu daca au voie sa-si insuseasca drapelul,pentru a-si da mai multa prestanta,cand ,de fapt,duc o politica partizana si de intimidarea celor care nu sunt de aceeasi opinie cu ei.

Pentru prima oara m-am intalnit cu niste pseudosefi pe net,de care doar auzisem,dar nu credeam ca sunt atat de otraviti si dusmanosi iar contra lor nu ia nimeni nici un fel de masura.

Lasă un răspuns

