Nici acum nu am primit via din Stefanesti-Arges

M-a sunat fratele meu ,George,intors din imigratie dupa 35 de ani  de munca in Sahara,sa-mi spuna ca este un pensionar necajit,ca si mine si ca a fost in audienta la primarul din Stefanesti,care se dadea cazut din alta lume si nu vrea sa ne restituie via pe care am avut-o de la bunici,de pe dealurile de la Stefanesti,unde pe sosea erau niste plopi seculari ,langa sediul IAS-ului,pentru ca mai apoi,pe intrarea in Golesti,langa conacul vestitei familii pasoptiste,sa fie plopul in care s-a urcat si a fost prins,mai exact locul unde a existat cel de dinainte,pentru ca s-a uscat si a fost inlocuit de un altul,luptatorul Tudor Vladimirescu,in 1821,prins si executat de catre eteristi.

Nu stiu de ce eroii neamului nostru au fost tot executati de straini.

Revenind,imi amintesc cum mergeam cu bunica pe deal la vie si mancam struguri,dar si niste piersici cu miez sangeriu.La fel mi se par si realitatile vremurilor de astazi,unde tot umblam prin tribunale si nu rezolvam mai nimic,pretextandu-se tot felul de minciuni.

Actualul ministru al agriculturii,Daniel Constantin,este tot din Arges,dar el este tanar si probabil este dezinformat,de nu se schimba mai nimic in domeniul agricol iar instantele plimba la infinit oamenii,pentru ca ei sa aduca tot felul de acte si de dovezi si nici atunci sa nu se rezolve nimic,fratelui meu,care ne reprezinta,acordandu-i niste parcele,cu totul altele decat cele avute,de care nimeni nu tine cont si de pe urma carora nu se poate obtine nimic,nici acum dupa 23 de ani de imparteli si furaciuni.

Lasă un răspuns

