De la turism am trecut la comertul cu produse alimentare

Au fost noi palpairi de glorie,pana ce a aparut demolatorul de chioscuri, Basescu,pentru a fece loc pe piata MegaImagiului.O perioada am vandut ulei,in piata Norilor,zahar,faina si altele.Am facut si un chiosc ,in care stateam zilnic douasprezece ore,eu si sotia.Ne furau vanzatorii,ne furau soferii,dar ii dadeam afara si mergeam inainte.Nu ne-au lipsit eforturile.Sanepidul era in control pe noi aproape saptamanal,apoi cei de la politie si in final si cei de la garda.Eram priviti cu maxima suspiciune,controlati la registre,amendati,impozitati.Pe nimeni nu interesa daca mai ramaneam cu ceva.Au progresat doar cei cu mare curaj si cu pile.Nu ne sprijineau nici vecinii,cu toate ca le ofeream produsele la scara blocului,cu aceleasi preturi ca oriunde.De ce sa ne imbogatim noi,pe seama lor?!Invidia era in floare si nu a disparut nici astazi,motiv pentru care nu ne asociem in nici un domeniu si vin cei din afara si ne iau totul,la noi acasa!?

Am fost si am ramas propriii nostri dusmani.

Venise la putere Nicu Vacaroiu si pe el l-am auzit ca din comert se pot face cel mai repede bani.

Am avut un sofer care mi-a luat masina si a plecat cu ea la Calarasi,unde locuia fosta sotie,cu care avea un copil.A plecat,lasandu-mi marfa pe taraba in piata Norilor si cand am vazut acest lucru,m-a apucat ameteala.Noroc ca ne povestise despre Calarasi si am anuntat politia ca poate fi acolo.Asa s-a intamplat si a revenit,la interventia politiei din Calarasi,dupa cateva zile.Politistii de la Sectia 14 s-au suparat pe mine,pentru faptul ca l-am iertat si nu am depus plangere penala,stiind ca copilul este asupra lui,de varsta prescolara…Un alt sofer,s-a dus cu masina noastra la o iubita si a stat acolo o saptamana,cu toate ca era casatorit si-l cauta propria familie.Era pe atunci o lume nebuna…

Lasă un răspuns

