Cum ne putem adresa Primarului General Oprescu ?!

Sunt de zece ani evacuat si nu am putut ajunge la primarul general in nici un fel.Am tot scris si mi-a raspuns ,in doi peri,cei de la AFI,identic ca in vechiul regim,indiferenti si anost:sa fac doasar,sa cer locuinta sociala,nimic legat de faptul ca primaria m-a evacuat,dintr-un spatiu in care locuiam cu forme legale de 40 de ani si tot ea este legal obligata sa-mi dea un alt spatiu de locuit.

Aspectul acesta tine de drepturile elementare ale omului,dar pe nimeni nu intereseaza.

Primarul sectorului 4,domnul Piedone,spune ca nu se ocupa de locuinte iar audientele la alte persoane din cadrul primariei sunt pierderi de timp,pentru ca raspunsul este acelas:”Nu ne-a repartizat primaria capitalei”.Am pozitia 80 si astept o garsoniera de zece ani,pentru mine si sotie,evacuati din strada Viorele 52,s4,prin restituirea imobilului unui revendicator.

Ne poate ajuta cineva?!Ne aude cineva?!Repet acelas lucru in zadar.Suntem o tara de surzi si de indiferenti?!Asteptam cu totii sa primim  locuinta la inchisoare,ca asa se prefigureaza!?

Lasă un răspuns

