Astazi avem un cititor din SUA !

Nu este prima data.Oamenii aleg ceva si dat clik.O harta imi arata de unde provin cititorii.Ma tot intreb cum de ne gasesc si cine sunt?!Pentru ca nu suntem pe facebook,nu comenteaza nimic si nu stii ce opinie au.Vor sa afle vesti din tara si-mi pare rau ca am numai vesti proaste.Probabilca,atunci se gandesc ca trebuie sa mai stea departe de casa,pentru ca lucrurile nu s-au indreptat pe aici.

Crin spune ca nu au cum sa se indrepte ,cat timp avem datorii la FMI!?Ce sa adaug?!De ce le-am facut?!Savantul de Basescu ne tot explica in legatura cu nu se stie ce centura de siguranta,dar acum stim ca ne tot mintea,pentru ca executa tot ce i se spunea din afara,pentru a salva bancile straine,etc.

Este adevarat ca la noi nu se mai munceste,dar auzim ca la polonezi se munceste.Ei de ce au de lucru?!Inainte se faceau schimburi de experienta,se cautau colaborari,solutii alternative,bartere,etc.Cred ca lipsesc inginerii din domeniile de conducere ,in care se cere pricepere si initiativa.Cu economisti si juristi nu ajungem nicaieri.Initiativa particulara nu are forta necesara.Eu am incercat,dar am fost sufocat si a trebuit sa renunt,dupa douazeci de ani de eforturi furibunde,desigur, la mic nivel.

Lasă un răspuns

