Podurile de la Agigea au fost construite de noi,sef santier inginerul Buleandra Gh.

Atat cel de cale ferata ,cat si cel de sosea.In fapt eram un santier de montaje,piesele ne veneau confectionete de alti furnizori.

La podul de cale ferata se lucra atat de sus,ca nu puteam sta acolo,din cauza raului de inaltime.Eu eram inginer mecanic si ma ocupam de transporturi.

Montatorii se obisnuisera cu inaltimea si se simteau acolo sus in elementul lor.

Mai intai a fost gata podul de cale ferata.S-a lucrat vreo doi ani la el.

Tablierul la podul de sosea s-a tras repede  si totul se facea in graba,pentru se forta inaugurarea.Lucram contra cronometru.Ploua ca acum si trebuia sa lucram pe orice vreme.Eram racit,am fost la medic si pentru ca nu mi-am anuntat plecarea la seful de santier,am fost dat afara.Am stat somer peste sase luni de zile,fara idemnizatie ca acum si m-am tot rugat sa fiu reprimit,la directorul general,scriind peste tot si mergand in audienta la primarul Constantei,pana am fost reluat la proiectare…Erau si pe atunci destui carieristi,care vanau si persecutau oamenii,unul dintre ei fiing raposatul sef de grup de santiere montaje Basarabi,Popescu Gh.Nici generalul cu patru stele,care a condus canalul in partea finala si apoi a devenit consilierul lui Ion Iliescu nu era mai bun la suflet.

Lasă un răspuns

