Pana si turcii s-au saturat de tortura politiei si armatei

Am fost de mai multe ori in Turcia la deschiderea granitelor.M-a impresionat neplacut starea de rigiditate a politiei si a armatei,cu armele mari si diforme mereu la vedere,gata sa loveasca sau sa impuste pe oricine.Era o atitudine de intimidare nefireasca,care vrand-nevrand indeparta vizitatorii.Am mai spus ca in Turcia am fost prima oara la zdup,fara sa stiu de ce, mai tarziu afland ca un roman ar fi dat o palma unui turc,undeva,nu se stie cine si pentrui acest lucru am fost stransi toti berbatii romani si bagati la carcera,circa doua ore!?Total aiurea.Ce ospitalitate e asta?!Mai cereau vamesii sa vina o doamna blonda la ei in birou,altfel nu ne dadeau voie sa merge mai departe.Atitudini de bataie de joc,carora le-am facut cu greu fata.Poporul insa este primitor,deschis,cooperant.

Ma exaspera si tot felul de tipete ale unor pretinsi muedini,de fapt niste megafoane, puse la maximum,care nu stiu ce tot spuneau,la ore regulate…

E clar ca si ei aveau nevoie de o noua atitudine fata de cetatean din partea autoritatilor.alese prin vot. Speram ca in prezent o vor obtine.

Cu atat mai putin intelegem si putem fi de acord cu atitudinile de recul antidemocratic a unor centre  de putere din Romania.Democratia a fost cucerita cu sangele romanilor.Nu va permitem sa ne-o luati!

Lasă un comentariu