Am visat ca pluteam

Paream un fel de Icarus si nu aveam un zbor anume stabilit.Parea ca cercetez zona in speranta unei descoperiri.

S-a intamplat acelas lucru de mai multe ori.

Tot timpul ma trezeam reconfortat si vesel.

Am colindat destule locuri,dar nicaieri nu m-am oprit.

Colind si acum,in vis,fara a mai zbura.Nu stiu ce caut.Totul mi se pare interesant si mereu nou.

Doresc sa visez in permanenta si sa mi se reliefeze visul,pentru ca dimineata uit.Imi ramane doar senzatia calatoriei,cercetarii.

Inainte de culcare imi dau adesea o tema de gandire.Inca n-am reusit s-o rezolv.

Perseverez.Am ceva cunostinte despre autoprogramare.

Sotia practica relaxarea ,prin muzica si apoi se leaga la ochi,pentru meditatie.

Nadine ne-a uimit cu vastele ei cunostinte de autocoordonare si stabilire a scopurilor,mai ales cand trebuie sa se descurce singura,viata luad-o in propriile maini de la sase ani,de cand a ramas orfana.

S-au stabilit recent tainele levitatiei.In vis zborul nu e o preocupare.El se intampla,aparent in mod natural,instinctiv.Nici nu trebuie sa dai din aripi,pentru ca nu le avem…

Sunt in cautarea fericirii.Ori a unei comori.Nici eu nu stiu sigur,dar sunt sigur ca urmeaza ceva deosebit.

Eba a declarat bani de la nunta cinci sute de mii de euro.Alta suta de mii -ca europarlamentar.

Lasă un răspuns

