Rusine constructorilor podului recent inaugurat,peste Dunare,Vidin -Calafat

Am aflat cu surprindere si revolta interioara  faptul ca durata constructiei podului a fost de treisprezece ani.

Eu am lucrat la podul de peste Dunare,rutier,de langa Harsova si a durat din 1966 pana in 1969 si l-am construit exclusiv noi,romanii.Am utilizat ,cei drept,un vibroinfigator ,de fabricatie sovietica,pentru fundatiile la pilele viaductelor si o instalatie Benotto-frantuzeasca,special conceputa,pentru coloane metalice de fundatie,din albia fluviului, cu diametrul de doi metri,introduse prin luvoairere hidraulica.

Nu inteleg atata regres in durata fabricatiei,pactic de patru ori.Nici podurile de la Fetesti si Borcea,de sosea si cale ferata,facute ulterior primului, tot de romani.nu au durat mai mult de cinci ani.

In plus,primul ministru a adaugat ca trebuie sa se lucreze rapid la reabilitarea soselei Craiova-Calafat,de parca in 13 ani nu ar fi fost timp sa fie facuta catre noul pod o autostrada,tot cu bani europeni,cum se spune ca fost realizat podul.Se vede cat de greu vin la noi si la bulgari banii europeni.Poate tot acesta sa fi fost motivul tergiversarilor?!

In final,bine ca s-a reusit si bine ca va incepe un pod nou peste Dunare ,Clarasi-Silistra.

Trebuie un nou pod si la Giurgiu-Ruse,cel din anii cincizeci fiind obosit,fizic si moral.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s