Salut ,dragul meu roman israelian!

  Astazi am surpriza sa primesc vizita unui roman din Israel,care s-a aplecat asupra multora dintre materialele mele.

  Ma bucur pentru gestul sau si-i sunt recunoscator pentru atentia acordata.

 Stiu ca sunt multi israelieni de origine romana.

 Traim inca vremuri dificile ,instabile ,nesigure mai ales din punct de vedere economic.

 Se inchid institutiile culturale de stat din lipsa de fonduri,cum se intampla in prezent la Atena.Am vazut si m-au impresionat,violoniste si femei din cor,plangand in timp ce cantau.Era teama de spectrul iminent al somajului.

Marii artisti lirici ai lumii,printre care Angela Gheorghiu si Plasido Domingo,au decis sa le vina in ajutor.

  Cultura,informatia nu trebuiesc lasate sa moara.

  Nici la voi,in Israel,dragul meu,nimic nu este stabil si sigur.Pericolu;l terorismului va incearca in permanenta.

  Speram  ca recenta victorie a moderatilor in alegerile din Iran sa mai linisteasca situatia.

  Erdogan,orgolios si semet,incepe sa coboare tonul si sa asculte de vocea strazii,renuntand la taierea ultimilor copaci din Istambul,orasul iubit de toata lumea,pe malurile Bosforului poposind si eu adesea,atunci cand s-au rupt lanturile incercuirii dictaturii din Romania.Acum sunt pensionar si nu mai pot pleca,desi am timp liber,nicaieri,din motive materiale.Motiv pentru care dau lumii de stire,asa cum facea fata din Istanbul,despre saracia noastra si a celor din jurul nostru,ca -de altfel- a celei mai mari parti a lumii actuale.

Lasă un răspuns

