Conversatie intre teiul inflorit si plopul argintiu

Se afla la distanta de cincizeci de metri unul de altul,pe mijlocul bulevardului,acolo unde se zice ca se va construi o noua linie de metrou.

Multi frati deai lor,situati in zona statiilor Orizont,Favorit ,Drumul Taberii 34,au cazut de anul trecut victime iar acolo se afla niste rani adanci,deschise,la care nu se prea intreprinde nimic,din februarie,pe motiv ca s-ar fi papat fondurile.

Plopul argintiu straluceste sub razele toride ale soarelui de final de iunie,fiecare frunza rotindu-se distinct si alcatuind un mandru juvaier,in permanenta oscilatie.

Teiul inalt,nervos,vanjos este plin de flori,sub forma unor ghirlande,plecate spre sol,mandru de atatea podoabe aurii,de parfum si mireasma .

Ambii se simt mandri si se tot falesc unul altuia,care sa fie mai frumos.

-Vezi,draga,spune teiul,cata lume se aseaza pe banci,incantati sa stea in preajma mea!?

-Da ,vecine,ai si tu perioada ta de glorie anuala.Vezi insa ca,peste cateva zile te vei scutura de flori si atunci vei intra in anonimat.Pe cand eu,stralucesc ,de primavara timpurie pana toamna tarzie,cu frunzele mele argintii si rotate!

-Asa este,dar ce umbra rara ai tu si cat de deasa este a mea!?Prin tine trece vantul,pe cand prin frunzele mele nu prea reusesete.

-Ai dreptate,dragul meu vecin,de aceea tu ai ramuri atat de robuste,pe cand ale mele sunt maleabile si parca danseaza la trecerea vantului prin ele.Pe urma,ce coaja alba am eu si ce intunecat si furtunos pari tu.

Cineva,din apropiere le-a auzit conversatia si le-a zis:

-Cat de mandri sunteti voi vara,atat de uratei sunteti iarna,cu ramurile voastre goale,ca niste furci,pe cand eu,sunt drept si verde,atat vara,cat si iarna.

Cu totii aveau dreptate,motiv pentru care oamenii stau in preajma los si-i iubesc in egala masura.

Lasă un răspuns

