Astazi am zece like-uri din Suedia

Nu stiu cine este vizitatorul din Suedia.Eu nu am fost in acasta tara ,in schimb ea a venit la noi,prin oamenii sai si mai ales prin produsele fabricate de acestia.

Sunt inginer de motoare navale si am fost de la inceput uimit si cucerit de frumusetea si maretia motoarelor navale fabricate de firma Sultzer.Cred ca majoritatea vapoarelor lumii folosesc aceste motoare de mare putere produse in Suedia.Functoneaza ani la rand fara reparatii deosebite,transportand marfuri pe caile maritime ale lumii.

Cat priveste oamenii,sunt modesti,luminosi,simpli,curati,sportivi,curajosi,oameni de actiune,dar si perseverenti,cu femei frumoase,muzicale,etc.

Chibit de fotbal,tin cu campioanele: din Gotheborg,Malmo,Rosenborg,etc.

Salut Suedia!Am facut studiile la Sankt Petersburg si stiu cum este traiaul nordic:umed,rece,inchis,cu precipitatii multe,zadarnice,pentru ca mare lucru nu se cultiva.Este prezenta natura virgina.Marea,pescuitul,aurora boreala,noaptea polara,noptile albe,etc.Stanci si fiorduri.

Lasă un răspuns

