Duminica ratata

Pe bunicul din partea mamei il chema Duminica Ilie.Am auzit ca pe mama ,inainte de a se fi maritat o chema Constantinescu Florica.Pe tata si pe bunicul,care a fost si notar in satul Gplesti-Arges,mai intai l-a chemat Ionescu si pe urma s-a autodenumit Tudorache,prenume ce mi-a revenit si mie,de parca as avea ceva grecesc,de care nu am auzit.Au auzit doar ca a venit pe la Golesti Alexandru Ipsilanti,cu eteristii lui,l-a p[rins pe Tudor Vladimirescu ascuns intr-o salcie si l-a taiat.Este o camera comemorativa in conacul Golestilor,pe aceasta tragica pagina de istorie romaneasca.

Astazi este o duminica ratata,fiind plina de nori si cu aer abia respirabil.N-a plouat,dar norii stau parca pe capul nostru si nu stiu de ce ne-au indrgit subit atat de tare,de nu mai pleaca.A tot plouat torential,de parca am fi in Anglia sau la ecuator.

Eu imi pierd timpul semnalandu-va aceste nimicuri,rasfoind presa anosta si facebookul plin de pisicute,flori si cafele.Doar Mircea Badea,printr-o poza,ne arata cum alearga pe platoul de la Babele.Probabil,acolo se respira normal si pe la miezu;l noptii ne va relata,cu fotografii,toate acele peripetii.El si cu Carmen,care nu stiu de ce se antrena la trageri la tinta,duc o viata sportiva in week end.Noi,cei cu bani pe fundul pungii clocim in case si nici la televizor nu avem nimic de vazut,pentru ca toate sunt comerciale si dau improvizatii ieftine,pe nesfarsite teme politice.Asa ca nu avem preocupari interesante nici acasa.De dormit ,am tot dormit,in speranta ca la trezire norii s-or fi rasfirat,dar nu se intampla.Zac tot deasupra noastra,la mica altitudine.Parca au de gand sa ne tot pedepseasca,nu se stie pentru ce vini.

Lasă un răspuns

