Presiunea atmosferica 1o2o mm col.mercur.

N-am mai auzit de asa presiune atmosferica pana in prezent.

Suntem capiati de cap,parca am fi compresati de sus ,de catre nori.

A fost o noua zi de cosmar,data de 8iulie a.c. ,in capitala.

Nu stiu pana cand ne mai chinue aceasta vreme,venita parca din alte meleaguri triste.Presiunea atmosferica normala este de 76o mm coloana de mercur.Observati cu cat este mai mare!?

Nici nu ploua ,dar nici nu se imprastie pacla.Disconfortul termic,dar mai ales din punct de vedere al presiunii este total.Cine si de ce mai are de gand sa ne pedepseasca?!

Nu suntem noi destul de oropsiti din varii motive?!

Am fost acostat de o tanara,la usa blocului,sa-i dau un interviu pentru bere.Ma inregistra.Atata m-a sucalit cu intrebarile,toate repetabile,pana mi-am pierdut rabdarea si am refuzat sa mai raspund.Un alt chin gratuit.Cine o fi facut acea schema de intrebari interminabile nu stiu ce avea in cap,pentru ca nu cred sa reziste cineva pana la capat,de atata pisalogeala.

Este ora 2o.Mijeste soarele,pe un cer aproape eliberat de nori.Poate maine ne vor parasi.

Nici cu nori prelungiti peste masura nu este bine.Produc efectul de sera.Parca am fi intr-o folie din plastic,plina de umiditate,unde abia se poate respira.

Pana acum n-am mai auzit de o presiune atmosferica de 1o2o mm col.de mercur!?

 

Lasă un răspuns

