M-am autodenuntat ca am dat spaga si am fost trimis la plimbare

Eram privatizat si vindeam in Piata Norilor,pe timpul cand era primar la sectorul patru cineva,care a sfarsit mandatul in inchisoare,pe nume Lutu.Avea un sef al pietelor,care umbla pe la privatizati dupa spaga.Doar ce fusesera alesi si promisesera marea cu sarea in campania electorala.Am spus ca vreau un loc de vanzare mai in fata.Mi s-a pretins o suma.Nu aveam si au acceptat  ce le-am putut da..Mare mi-a  fost surprinderea cat am observat ca dadusem banii degeaba.Am reintervenit,dar fara rezultat.Atunci m-am autodenuntat.Am fost chemat la procurori.M-au intrebat daca am martori.Am spus ca era de fata sotia.Mi-au raspuns ca ea nu conteaza si sa incetez cu reclamatiile,ca s-ar putea      sa am necazuri, din partea celui reclamat,pe motiv de defaimare!?Am plecat cu coada intre picioare,cum se spune.M-am gandit ca se cunosteau si se favorizau reciproc.

Ieri am luat un pepene.Vanzatorul,fara sa-l intreb ,mi-a spus ca a dat spaga,pentru a primi acel loc de vanzare.Practicile nu s-au schimbat,desi au trecut aproape douazeci de ani,de la incidentul si apoi falimentul afacerii mele  de vanzator ambulant in piete.

In toate pietele sunt multi vanzatori ambulanti ,care se lasa speculati,pentru un loc mai in fata.Eradicarea spagii este departe de implinire.Fuctionarii cu drept de aprobari marunte o duc excelent si nu se tem de procurori.

Vanzatorul doarme in strada,langa gramada de pepeni,este din- spre Alexandria si are imprumut la banca pentru seminte iar acasa,oameni platiti ca zilieri,pentru a-i ingriji si pazi bostanaria.E greu sa fii vanzator de pepeni.

Lasă un răspuns

