„Mai spune-mi ,iubite,odata/Mai spune-mi ca sunt frumoasa/

Mai spune-mi,iubite, odata/Ca vrei sa-ti fiu mireasa!”

Splendite cuvinte de dragoste,spuse de o tanara idragostita iubitului sau.

Totul in ritm de rumba,spaniola,cu refrene multe,ametitoare.

Ieri am vazut o poza cu un taur liber pe drumul spre stadionul coridelor,cu tineri agatati de grilajul metalic al unei ferestre si taurul cu coarnele in sus dedesubtul lor. Va inchipuiti cum le batea inimile acelor tineri zburdalnici de teama.

Melodia este interpretata de Fuego,dar aseara ,la spectacolul pe TVR2,al Teatrului Tanase,transmis in direct,in sfarsit,de o televiziune publica,a fost interpretat de o cantareata,careia i se potriveste textul.In jurul ei roia o trupa de dansatori.

Am revazut-o cu placere pe Stela Popescu ,pe Arsinel,pe Nae si Vasile -impreuna cu alti membrii mai tineri ai trupei.

Optimist,binevoitor,agreabil.Arsinel a incheiat cu un rock.

 

Lasă un răspuns

