Suspine de amor.

Tot imbufnat este si astazi,15 iulie.Cerul este acoperit de nori.Nu se mai descarca odata atmosfera de presiune.Nu-mi amintesc o vara atat de imbufnata.

Pe nicaieri nici o veste.Toata lumea doarme,prin concedii.Cei cu slujbe bune,care s-au tot zbatut intreg anul,ca ceilalti,n-au avut unde si zac cum pot,pe unde pot,de te si miri cum or mai trai.

Nici nu stiu cu ce sa va mai delectez.Femeile vor povesti de dragoste.Tot viseaza amoruri.Observ eu pe facebook.Acelesi si aceleasi suspine.

Din datele statistice,ni se relata ca sunt noua milioane de persoane singure.N-or fi ele suta la suta,dar mi se pare o cifra ingrijoratoare.Pe vremuri,nu era asa.Eu aveam familie si copil la 22 de ani,neimpliniti,pentru ca m-am nascut catre sfarsitul anului,in noiembrie,intamplator,in aceeasi zi cu marele sef de stat si cu inca o vecina,profesoara de franceza.Sunt si eu tot scorpion.Sunt casatorit a patra oara.Am avut scurte perioade de burlacie,nu s-au legat relatiile,n-as spune ca am fost un sot perfect.Am nimerit,mai bine zis am fost racolat,de persoane cu pretentii mari iar eu nu prea am corespuns,recunosc si sper ca se vede.M-am tot straduit,insa dictatura nu mi-a permis prea multe.Erau si pe atunci tot felul de gasti,ce nu puteai sa le clintesti,motiv pentru care am tot zburat dintr-un loc in altul,pe diverse santiere.

N-am fost egoist.Am dat sanse celor patru sotii sa se marite si treaba lor a fost ca trei dintre ele au divortat.Eu nu m-am prezentat la nici o infatisare si tot timpul am platit cheltuielile de judecata,in rate.Noroc ca de impartit nu prea am avut ce .Asa s-a scurs viata printre degete si nu am realizat practic nimic,in afara unei sumare existente.

Totusi,este o mare eroare si un gest extrem de egoism sa traiesti singur,indiferent de varsta.Oamenii au nevoie de comunicare,de sprijin reciproc,de afectiune-atata cat se poate-de incredere,etc.Mercantilismul vietii nu ajuta,cum nici fleortul prelungit si nepotrivit,de la o varsta in sus.Fara sa lasi macar un vlastar in urma ta,inseamna ca ai trait degeaba.

Lasă un răspuns

