CFR-ul face economie de catonieri?! Iata ca, expune la moarte vieti omenesti!

Despre bariera de la Pipera se vorbeste de mult.Nimeni nu face nimic pentru a o inlatura.Poate acum,in memoria celui ce si-a gasit moartea aici,Gigi Bacali,tot el,sa-i faca un podet de pomenire.

Pe timpuri,in copilaria mea,exista profesia de cantonier si pe la noi prin sat era bine vazuta.Un om avea langa calea ferata o mica coliba,avea un lampas,pazea o bariera si proteja oamenii de a nu fi taiati de tren.

In noul regim si chiar din inainte ,s-au introdus bariere semiautomate,comandate de la distanta,care nu inchid decat o jumatate din portiunea de drum,din fata terasamentului.Cum trenurile se misca precum melcul iar barierele se comanda din vreme,in fata lor,pe timpul tot mai acutizat al circulatiei de astazi,se formeaza cozi de masini iar oamenii din ele asteapta plini de nerabdare trecerea mereu intarziata a trenurilor.Unii se mai aventureaza,nimeni nu-i poate opri si asa se nasc accidentele mortale la bariera.

Ce este mai urat sa calatoresti cu trenul si sa observi cantoanele parasite,fara usi,fara feresti,cu doua scanduri puse in locul ferestrelor,semnul Sfantului Ilie,iar bariera parasita,in plata domnului.Avcelas semn de ambele parti ale caii ferate.Seamana cu o elice a morilor de vant si corespund zicatoarei populare:”La moara Obrejii,unde macina vanturile”.Cand vin si daca mai vin.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s