Cainii-prietenii nostri.Traiesc doar cel mult 15 ani.

Aproape toti cei care au avut caini,la un moment dat a venit momentul despartirii.Am suferit,ca pentru niste membrii de famile,pentru ca,intre timp,ne-am atasat de ei si nici nu ne mai venea sa ne despartim,desi aveau probleme,ne incomodau,etc.

Cei care au avut si le-au murit,nu mai vor sa aiba,mai ales daca locuiesc la bloc.

In jur sunt o gramada de caini fara stapan.Daca mirosi a caine,nu vei mai fi atacat de ei.Asa se spune si eu cred acest lucru.Bunicul meu a murit ,turbat,cerand eutanasierea,din cauiza unui caine.Era in anul 194o.A facut injectiile,dar n-a tinut suficient regim,avand in curte si un cazan de tuica,pacostea celor de la tara.

Eu am mostenit teama de caini.Am avut in copilarie,dar si dupa aceea,cand am fost la curte,am avut de doua ori caini lupi.La un moment dat aveam cinci oui si m-am chinuit mult pana i-am dat cuiva.

De curand,sorei sotiei i-a murit cainele boxer,tot de batranete.S-au chinuit mult cu el,mai mereu pe la medici,care au tarife scumpe…

Acum suntem prietenii cainilor comunitari.Sunt din belsug.Daca le dai odata sa manance,cer in permanenta.Nu se supara cand nu ai.Atunci,se intind pe jos,cu picioarele in sus si te invita sa-i mangai.Sotia are vreo opt in atentie si inca vreo doi spre traseul spre piata.Mereu apar altii si altii…

Lasă un răspuns

