Imediat de dupa revolutie au inceput nedreptatile sociale.

Nici n-am visat ca Revolutia ne va aduce in fond mai mult necazuri.

Cei dintre noi,naivi,ca mine, ne-am inchipuit  intrarea in capitalism  o binefacere,ne-am inselat.

Imediat au inceput inegalitatile sociale.

Pana atunci,marea majoritate eram chiriasi la stat,dar ,in scurt timp dupa aceea,unii au avut dreptul sa-si cumpere,pe pretul unui televizor,locuintele in care se aflau iar altii nu.

Motivul era acela ca imobilele respective fusesera nationalizate, in anul 1947,pe 11 iunie,odata cu legea nationalizarii. Era,din punct de vedere legal,o intamplare faptul ca unii primisera repartitii de la primarii aici si altii nu.

Asa s-a intamplat,ca din 2004,am primit dispozitie de evacuare,adica doua randuri de la primarie,prin care mi se aducea la cunostinta ca se anulase contractul meu de inchiriere,pe motiv ca locuinta a fost restituita unui revendicator xy.

Masura criminala.Normal,intr-un stat de drept,mai intai trebuia sa mi se ofere o alta locuinta cu chirie de stat,dupa care sa fiu invitat sa eliberez acel spatiu.

Asfel,sute de familii au fost azvarlite in strada.Nivelul chiriilor la liber sunt atat de mari,comparativ cu veniturile noastre,incat multi nu si le pot permite iar statul da indiferent din umeri,afirmand cu nonsalanta ca nu are case de inchiriat.

Acesta este primul si principalul motiv pentru care urasc capitalismul,indiferent la problemele oamenilor,incapabil sa rezolve problemele sociale rezonabil.

Traian Basescu,cand a fost primar,a dat 35 de case unei singure persoane,fara sa clipeasca in privinta situatiei chiriasilor din ele.Eu am facut parte din a 36-a sau poate a o suta,cine stie.

Nimic nu progreseaza in acest sens.

 

 

Lasă un răspuns

