Salut ,prietene(a) din SUA !Stii ca azi e ziua de nastere a poetului A.P.?

Te intreb,pentru ca observ ca-ti place poezia si te-ai oprit la „Printre sute de catarge”.Probabil esti o lady,pentru ele sunt firi mai poetice.

Ar fi implinit doar 7o de ani,dar este mort-fiziologic-de vreo trei.Tot cu inima.Era sensibil iar viata pe la noi,cum probabil stii,e tare zbuciumata.

Azi e si ziua Sfantului Ilie,numele bunicului meu,mort pe la 40 de ani,muscat de un caine turbat,tocmai cand eu venisem pe lume si se bucura ca are inca un nepot.Pe Adrian ar fi trebuit in mod normal sa-l cheme Ilie,dupa datina religioasa,asa cum pe mine ma cheama Mihai,pentru ca m-am nascut pe 4 noiembrie iar pe 8 este Sfantul Mihail si Gavril.M-am bucurat,cand am stiut de exstenta mea,ca ma cheama la fel ca pe Rege si el nascut in noiembrie.I-am vazut efigia de copil frumos pe o moneda in circulatie pe atunci,eu fiind venit pe lume cam de mult,in anul 1940,tocmai cand a fost un alt mare cutremur si s-a daramat o parte din inchisoarea Doftana,omorand niste necajiti de detinuti de acolo.Apoi a venit razboiul,de finalul caruia imi aduc bine aminte.

Voi prin SUA aveti fenomene meteo extreme.Si pe aici,in ultimul timp a fost uin lung efect de sera,de abia mai puteam respira,cu nori persistenti pe cer,fara ploaie.Abia am rezistat pana de ziua bunicului meu si a poetului,care ambii au fost stapanii norilor si ai tunetelor si azi vor trece demonstrativ pe deasupra noastra,dupa care speram ca se va linisti presiunea atmosferica.A fost,incredibil si peste o mie de milimetri coloana de mercur,cand in mod obisnuit este de sapte sute saizeci!?Ce zici?!

Ma bucur sa primesc semnale din partea SUA,tara cu cele mai mari sperante ale umanitatii,debarasata de srgregatia rasiala ce o macina,pana la moartea lui Martin Luther King,care a spus ca are un vis,tocmai acesta implinit prin Obama.

La buna revedere,draga compatriot!

Lasă un răspuns

