Alo!Aici,Adrian Paunescu-in cateva busturi si o denumire de strada !

Au trecut trei ani de cand nu ne-am mai vazut,nu ne-am mai auzit.Eu sunt tot aici,cu voi,prin voi,prin copiii si sotia mea,prin cei care nu m-ati uitat si ma bucur sa constat ca sunteti inca multi si tu,Corneliu Vadim Tudor,cu care adesea ne mai ciondaneam,politic.

Vad ca astazi,cand ar fi urmat sa implinesc saptezeci de ani,daca nu ma rapunea nenorocitul de diabet,m-ati cinstit,cu busturi,cu un nume de strada.Am fost emotionat si am plans.alaturi de voi,prin lacrimile acelei ploi,scurte,de Sfantul Ilie,patronul si mantuitorul venirii mele pe lume si a atator altora asemeni.

Observ ca Ana Maria v-a trimis un scurt raport al celor intamplate pe aici,prin Eterna Tera Nova,cu ocazia acestei frumoase zile de nastere,la care-din pacate-n-am mai putut fi de fata,dar v-am lasat cartile,poeziile,cantecele,discursurile,aveti materiale de documentare.

Toti trecem interpestiv prin viata si o incheiem nu tocmai eroic,rapusi de boli si de nevoi.Sper ca astazi fostii mei adversari si critici sa taca,pentru ca e ziua mea si pot vorbi in restul anului cat doresc.Eu nu am venit sa le iau nimic,eu doar am dat tot ce am avut mai bun in mine.Faceti si voi la fel si vom o tara ca in vest,cum va exprimati voi in prezent.Vedeti,va urmaresc de aici de sus:stiu ce faceti si mai mult nu faceti si de peste tot,de prin Europa sunteti huliti si prigoniti.Eu n-as fi permis asa ceva iar prietenul meu Adrian Nastase este in continuare cam moale si nu actioneaza cand si cum trebuie iar pe tancii sai i-a cam lasat de capul lor si gresesc al naibilor,mai ales in intelegeri;le cu piratul.

Asta am vrut sa va spun,nu am mult timp liber:”Traiasca,Romania!Traiasca ,tricolorul!Traiasca,sa traiasca,maria sa poporul Roman!”

Salut!

Lasă un răspuns

