Ce mai face generalul cu patru stele,Vasile Ionel?!

L-am cunoscut ,in momentul cand a venit director general la constructia Canalului Dunare-Marea Neagra,cam pe la mijlocul lucrarilor.In perioada finala,NC obisnuia sa impuna generali la conducerea unor institutii civile,pentru ,credea el,a impulsiona disciplina.

Initial m-am bucurat,sperand ca voi avea un sprijin.Ambii facuseram studii in URSS.Ambii eram persecutati pe considerente politice:eu pentru ca ma insurasem la SanktPetersburg,despre el se zvonea ca fusese prieten cu generalul Militaru,desconspirat ca pretins spion sovietic(!? in ce sens si in care domeniu,pentru ca dotarea armatei era toata sovietica!?).

Spre surprinderea mea ,am fost tratat cu asprime ,cu neincredere,chiar cu adversitate,acceptand desfacerea contractului meu de munca,pentru cateva ore de absenta de la locul de munca,pe o perioada ploioasa,cand aveam cistita si m-am dus la medic.La repetatele mele solicitari de reincadrare,pentru ca in Medgidia nu se gaseau locuri de munca de inginer mecanic,conform pregatirii mele,mi-a rasp[uns ca pot sa merg sa lucrez ca sapator la santuri.

I-am ramas profund recunoscator si nu-l uitat nici acum,motiv pentru care-l reamintesc.A fost consilierul domnului Iliescu,dupa revolutie.Un tip inalt,brunet,plin de el,rautacios si rauvoitor.Se tot lingusea, cu bagheta in mana,in fata lui NC si chiar a lui Nicusor,pe atunci la UTC…

Lasă un răspuns

