Capitan ,la 73 de ani!Maine aveti liber!E Ziua Sfintei Marii si a Marinarilor.

Cum sa va spun?!Sunt mandru sau nu sunt?!Am fost dat afara,pe un absurd motiv politic,fiind casatorit,in timpul studiilor la Sankt Petersburg,cu o frumoasa blonda de acolo,eu fiind de felul meu,invariabil,brunet.Abia incepusem cariera de ofiter de marina militara.Colegii mei sunt comandori,unul chiar contra-amiral.Am ramas cu un grad tanar,desi la varsta mea nu ma onoreaza si nici nu ma ajuta prea mult la pensie.

Asa e viata,mai ales pentru cei iesiti din dictatura.

Va rog,sa aveti bunavointa,sa ma felicitati,ca si mie imi face placere sa fiu laudat,macar odata pe an,de Ziua Marinei.Prin ea sunt ceea ce ma cititi de la o vrema ,pentru ca marina m-a crescut si educat.

Ma veti gasi,asa cum am mai scris pe Facebook,maine ,la debarcaderul de pe lacul Herastrau,unde,vor incepe traditionalele serbari marinaresti, la ora zece ,ocazie cu care din nou bravul nostru marinar-inca pe postul de presedinte AMR,cum spune premierul,-se va reitalni cu colegii la Constanta…

Festivism si atat.Mimam viata si micile sale evenimente.Facem asa cum spune Dan Puric.Nu pot sa reproduc.

Masa si dansul vor avea loc la pontonul de peste lac,asa cum se intampla an de ani iar vizitatorii se vor plimba gratuit cu vaporasele pe lac,in ritmurile unei fanfare militare.Este singura noastra distractie anuala,de fapt ,o masa colegiala,cu sotiile si prietenii,subventionata de sponsori binevoitori.Se vor interpreta cantece marinaresti,dintre care nu va lipsi,desigur”Vant de libertate”,de Dunaievschi.Varsam cate o picatura din pahar,p[entru cei care in decursul anului petrecut,nu mai sunt in viata.Ocazie de lacrimat si de a fi mai atenti cu desfasurarea zilelor vietii,destul de surte si de necajite.

Va multumesc anticipat ,pentru -sper eu-bunele urari.Ideea mi-a venit de la Lucian Avramescu,cu mult mai merituos decat mine,care si el ne atentioneaza ca de Ziua Marinei implineste in buletin numai 65 de ani.Eu il recomnd pentru functia de presedinte,pentru ca exprima exact problemele si ne-ar sustine constant…

Lasă un răspuns

