Unchiul Nicolae a fost pana la Stalingrad,dar s-a intors fara o zgarietura!

Mi s-a  parut un miracol.L-am intrebat si mi-a raspuns:”Ce eu am fost prost ca altii sa ma bag!?”

Era sublocotenent,fiind invatator,ca si tata,si avea  un scris frumos.Probabil ca a fost furier,pe langa un sef.

A fost un barbat frumos,inalt,drept,glumet si vesel.Taota viata i-au placut femeile.De fapt,ele nu-i dadeau pace.Motiv pentru care a si divortat  de el prima nevasta, si s-a casatorit a doua oara ,cu o economista,careia ii spunea boanghina,cand se supara,desi fusese doar crescuta de doi etnici maghiari,nascuta fiind in Moldova.

Cand isi amintea de razboi,zambea ,cu subintelesuri,laudand rusoaicele, pe unde a trecut.Imi amintesc ca ma intreba de localitatea Dorotskaia,aflata  la sud, dar eu fusesem la nord,la Sankt Petersburg,la studii.

Putini au revenit de pe frontul din Rusia.Doua armate romane,in marea lor majoritate si-au gasit mormantul pe acele meleaguri.

Lasă un răspuns

