Ramona e cea mai frumoasa-ne spune o celebra romanta!

In sfarsit,probabil mesterul Niels a avut aceasta fericita inspiratie.A intrat in subconstientul ex-presedintelui si i-a citit gandurile.Tot timpul a vrut multiministrul transporturilor sa lase mostenire ministerul unei figuri angelice iar de data aceasta nu va mai avea nici o obiectie,propunerea intrecandu-i toate asteptarile.

Important pentru el este sa fie omul frumos in fruntea mesei.

Numai ca Ramona este jurista si a zis ceva interesant despre DNA.

Nu stiu daca aceeasi o vor accepta-o.In ultimul timp de el a depins totul.

Ministerul Transporturilor a devenit vedem o mascota.A piedut si CNADNR,acolo gasindu-se stupul cu miere mult ravnit de toti,cu autostrazi la centimetru avans anual.Realizarea acestui an ,spunea recent premierul,ar fi semnarea contractului Comarnic-Brasov,cu inceperea lucrarilor de anul viitor.Sa intelegem de aici ca anul care e pe trecute s-a pierdut total timpul?!Personal n-am iesit din capitala,am sase permise ,dar nu mi-am permis sa le utilizez,asa cum s-a intamplat ani la rand,pentru ca nu am avut pe langa ele si ceilalti bani necesari complementar,astfel ca nu cunosc situatia din teren iar televiziunile nu ne-au relatat mai nimic in acest vital domeniu.Nici masina nu am,astfel ca autostrazile personal nu ma preocupa,pentru ca nici in dictatura si mai cu seama acum nu am agonisit bani nici pentru o garsoniera ,ce sa mai vorbim de masina si va jur ca am castigat binisor,ca inginer in Ministerul Transporturilor,intreaga activitate,dar nu s-a putut.Nici betiv nu sunt.Am mers doar pe vremuri la teatru.Acum nici la ele nu mai pot merge,fiind un parlit de pensionar,cu chirie mare la un particular,pentru ca primarul Traian Basescu m-a evacuat.Spuneti-mi acum eu cu cine sa mai votez si de ce?!

Lasă un răspuns

