Avem comentarii de toata mila pe facebook,de parca am fi in puscarie

Inca parem speriati de bombe.Reactiile noastre la ce ni se relateaza sunt adesea monosilabice,aproape criptate,de parca am fi in puscariile comuniste in continuare.Nu inteleg acest lucru si mi se pare ca nu am cu cine comunica pe facebook,cand eu de fapt cautam comunicatori.

Cand vom iesi din teama si lenea exprimarii opiniilor?!

Lucian Avramescu a fost interzis sa se mai exprime,pentru ca,exasperat,a injurat pentru lipsa de activitate pe mai marii USL.Sunteti de acord cu acest gest de noua cenzura?!

Unde este libertatea de opinie?!Editorialistul,s-a declarat exasperat de lipsa de reactie si de actiune a celor pe care i-am votat pe 9 decembrie si care au promis ca-l vor da jos pe Traian Basescu iar acum ne tin in AMR-uri,de parca am fi soldati in termen si asteptam lasarea la vatra!?

Cum sa mai avem incredere ca ceea ce votam se si intampla apoi?!

Nimeni nu reactioneaza.Nu scoate nici macar o vorba,ce sa mai pretindem o iesire in strada sau alte pretentii postelectorale?!

Ne priveste,ne afecteaza!Va este totul indiferent?!Pana cand?!De ce?!

Lasă un răspuns

