Lui Alexandru Ion,din Bogota-COLUMBIA !?- i-a placut materialul”La revedere sud!”

Dupa fotografie ,este un tanar.Nu stiu ce cauta pe acel taram aventurier,despre care la noi se aud doar treburi cu cartelul drogurilor de la Medelin,etc.,clisee semiadevarate,ca mai toate,cate se spun.

La un moment dat mi-a atras atentia ca am pus virgula intre subiect si predicat si-i multumesc pentru corectura,afirmand ca mi s-a parut tot timpul grea gramatica,obiect la care am schipatat in scoala.

Ma uimesc romanii presarati acum oriunde pe glob si ma mir ca ei pastreaza tacerea,cand ar putea sa ne spuna lucruri interesante,de pe acolo,sa mai invatam si noi din experienta altor popoare,ca prea in urma am ramas,se pare.

A fost Marian Nafat in Brazilia,l-a cautat pe Pele si s-a mirat ca nu prea era cunoscut.Nici Brazilia nu o vedea atat de grozava,cum incerca unii sa ne-o descrie,mai ales in privinta vietii celor pauperi…

Cat priveste respectiva melodie,am amintiri tulburi,legate de propria tinerete si de distrugerea primei mele familii,din cauza unei dragoste oarecum interzise,intre un francez si o rusoaica,ultima fiind sotia mea…

Sunt valuri ale tineretii si expansivitatii specific franceze,precum si a credulitatii cuiva iesit din lagarul comunist…Nostalgii de neuitat,triste si amare,asa cum se intampla uneori in viata si carora nu ai putinta sa te opui uneori…

Lasă un răspuns

