Ursul brun si puiul de urs

Azi noapte,mai spre ziua,am visat ca se tot tineau dupa mine un urs mare brun si puiul sau.Eu tot ma ascundeam de ei iar ei reapareau.Nu ma atacau,dar mie imi era frica,mai ales de cel mare.Speriat,m-am trezit si am constatat ca era ceva in neregula cu inima.Aseara nu luasem aspirina cardio.Am citit ca infarcturile apar de regula dimineata.

Nu mai sunt,din pacate,tanar si inima imi produce griji.

La cate suparari am avut in viata si inca mai am si acum,pentru ca sunt ca poetul Toparceanu,fara locuinta:”Ramai sanatoasa ,cucoana,/Ca-mi iau geamantanul si plec”.Ajungi sa fii dat afara din locuinta,la varsta pensionarii si nimanui sa nu-i pese de tine,pur si simplu pentru a se face dreptate unui revendicator,de parca eu am nationalizat acea casa!?

A fost razboi,au lipsit locuintele,lumea a fost bagata ,care ,cum a apucat,tot de ei,care acum decid sa dea oamenii afar!?Ce monstruozitati,se mai numesc si tari democratice,ce ar trebui sa respecte drepturile omului.

Ursii vin noaptea nu la cei  care dispun asemenea aberatii,ci tot la cei pagubiti si necajiti,Spuneti si voi,ce dreptate mai este pe lumea asta?!

Lasă un răspuns

