Adrian Paunescu-la Flacara-facea trafic de influenta?!

Sunt nedumerit.Eu vin din vechiul regim si la viata mea am scris zeci sau chiar sute de scrisorii,pe la redactii si chiar catre unele organe,prin care sesizam unele aspecte,de nivel personal sau chiar general,prin care ceream indreptari.Toate ziarele aveau posta redactiei si acolo imi gaseam adesea raspunsuri.

La Adrian Paunescu am mers personal.Era singura redactie din Casa Scanteii unde era accesul LIBER ! il stiam de la Cenacluri.M-am intalnit ,el iesind,mi-a intins mana si i-am spus ca am o scrisoare.A primit-o si m-a asigurat ca voi primi raspuns.Se tinea de cuvant,pentru ca era exigent si colaboratorii sai il ascultau.Avea cei mai buni jurnalisti.Ma intreb:era trafic de influenta?!Eu nu am dat nimanui,nici un ban!Aratam aspectele si ceream sprijin.

De ce astazi este interzis acest lucru?!Asa s-a impamantenit indiferenta generala!Nimeni nu mai ajuta pe nimeni,de teama acestui trafic!?De ce mai alegem organe,daca ele nu ne mai pot ajuta,conform atributiunilor de serviciu pe care le au?!De ce mai deschid birouri de Parlamentari,daca ei nu au nici o putere si se feresc sa intervina?!Mi se pare un nonsens…Ma dresez peste tot,spunand ca sunt evacuat,de zece ani si nimeni nu spune nimic ,de teama traficului de influenta?!Ce tampenie mai e si asta?!

Altceva,cand se pretind avantaje materiale!Dar,nu trebuie sa se pretinda foloase necuvenite si totusi trebuie sa se intervina in anumite cazuri indreptatite de primire de ajutor.

Lasă un răspuns

