Eu sunt pictorul pietei !

Un om de varsta mijlocie,manca paine cu rosii,pe o banca ,in statia de autobuze din dreptul pietii Drumul Taberii.Parea multumit.Borborosea ceva singur:”Nu-i cine stie ce,dar tot e bine!Seful pietii a spus sa primesc cate o masa pe zi.Ce-o avea acolo.Cate navete am carat eu astazi?!”

-Unde?-l-am intrebat,pentru ca ma asezasem pe locul ramas liber,asteptand autobuzul.

-Cum unde?La magazinul sefului pietii?!

-Ce vinde?!

-Cum, ce vinde?!Bere,bauturi!

Piata asta este scrisa de mine!

Afirmatia m-a surprins.Am privit peisajul si inscrisurile firmelor la vedere.Erau in regula,bine alcatuite.Se vedea mana de profesionist.

Omul, care manca paine cu rosii ,pe o banca din statia de autobuze,parea multumit de soarta sa.Era rosu la fata.Se vedea ca este alcoolizat.Parea nervos,la orice raspuns pe care-l da,de parca eu eram cu ceva vinovat,ca puneam asemenea intrebari prostesti.

Mancand,paine cu rosii,a repetat de mai multe ori,ca el e pictorul pietii.

Am inteles,dar continuam sa fiu contrariat ,privindu-l.In sinea mea imi spuneam:”Cat de prost este apreciata la noi arta!?Doar cu o masa gratuita pe zi!?”

Lasă un răspuns

